به بهشت نميروم اگر مادرم انجا نباشد.



اينجا همه چي درهم

پيشاپيش ميلاد حضرت فاطمه الزهرا وروز مادر مبارك باد.

 

به سلامتی اونی که وقتی از مدرسه می اومدم خونه ، میگفت از صبح تا حالا برات ۱۰۰۰ تا صلوات فرستادم تا امتحان تو ۲۰ بشی . . .
♥ مادردوست دارم ♥



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:53---3 ارديبهشت 1393
این گلها تقدیم به همه مادرای مهربون مخصوصا مادر زهـــــــرا جون:


پاسخ:مرسي عزيزم


محمد
ساعت14:31---2 ارديبهشت 1393
سلام آبجی
اون وبمو تعطیل کردم
وب جدید ساختم
اونجا میلینکمت بلینک
www.mohammad00ka.lxb.ir


عدنان شیری
ساعت0:50---1 ارديبهشت 1393
سلامو درود برشما امید وارم که شادو سلامتو خوشحال باشید***شرمندم این مدت اصلا وقت نکردم ولی بعضی وقتها میومدم..نظر میزاشتم ازتون خواهشمندم اگر نظراتم به دستتون رسید خبرم کنید با تشکر
پاسخ:مرسي ممنون


آخرین منجی آخرین یار
ساعت2:00---31 فروردين 1393
یا فاطمه! روز حشر ستّاری کن

دل سوختگان را ز کرم، یاری کن

ما با همه گفتیم که با فاطمه ایم

تـو نیـز بیا و آبـروداری کن



افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت

بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .



روزتان مبارک




پاسخ:مرسي


عدنان شیری
ساعت20:24---30 فروردين 1393
سلامو درود بر شما امید وارم درتمام مراحل زندگیتان موفقو پیروز باشید....منم میلاد حضرت فاطمه الزهرا وروز مادرو تبریک میگم

محمد حسین
ساعت20:02---30 فروردين 1393
سلامت باشن همیشه همه مامانی مهربون
پاسخ:مرسي


مهدی
ساعت18:01---30 فروردين 1393
سلام

مرسی بهم سر زدی



نازنین
ساعت18:00---30 فروردين 1393
زمین خوردن چه زیباست,اگرهدف بوسیدن خاک پای مادر باشد...روز مادر مبارک..

فخری
ساعت17:11---30 فروردين 1393


sajjad
ساعت18:12---29 فروردين 1393
مادر من چند روزه مریضه دیگه دارم بدجور از زندگی شاکی میشم با اینکه میدونم خوب میشه ولی دارم از خدا آرزوی مرگ میکنم که مادرم رو نمیتونم مریض ببینم
پاسخ:ان شاالله زودتر خوب ميشه توكل برخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 29 فروردين 1393برچسب:,ساعت 16:38 توسط zahra|